AXE presenteert deze week hun Pride-campagne en doneert aan de jongerencommunity van het COC.
De producent van deodorant en andere verzorgingsproducten lanceert een Pride campagne in het thema Love is Love, met een speciale Pride Bodyspray & Showergel voor iedereen ‘AXE Unite’.
De campagne bestaat uit Out of Home uitingen in Amsterdam, een social laag, een Snapchat AR Love is Love Rainbow Lens en een contentserie in samenwerking met VICE. Ook steunt AXE COC’s Jong&Out met een royale donatie. Jong&Out is COC’s online en offline community voor LHBTI-jongeren tot en met 18 jaar oud.
Met de donatie van AXE kan het COC tal van Jong&Out groepen een jaar lang steunen bij hun activiteiten. Het COC is blij met de donatie. Dankzij deze bijdrage kunnen nog meer jonge LHBTI’s elkaar in een veilige omgeving leren kennen.
Op dit momenten vinden er op 22 plekken in het hele land regelmatig Jong&Out meetings plaats. Sinds begin dit jaar is er een Jong&Out App te downloaden in de App Store en de Google Play Store.
[Bron/Illustratie: AXE]